Bezkontaktní převzetí vozu znamená, že si pracovník servisu auto po telefonické nebo mailové dohodě na smluveném místě vyzvedne, dopraví do servisu, kde se vozu dostane potřebné péče – a pak ho zaměstnanec servisu opět – důkladně vydezinfikovaný – doveze zpět a předá zákazníkovi.

Bezkontaktní služba pro majitele vozů Ford znamená: vy zůstaňte doma a my se v době koronavirové krize postaráme o zajištění bezpečné údržby vašeho auta. Vyzvednutí a navrácení vozu včetně dezinfekce přitom proběhne zdarma!

Situace kolem koronaviru vyžaduje, aby se lidé zdržovali co nejvíce doma. Mnohé organizace, společnosti ani jednotlivci se ale bez jízd automobilem neobejdou.

Proto také servisy autorizovaných partnerů Ford v České republice zůstávají otevřené, i když jejich showroomy musejí být v důsledku platných vládních nařízení zavřené. Veškerý personál značkových servisů Ford přitom úzkostlivě dodržuje všechna platná bezpečnostní nařízení.

Kromě dalších opatření používají technici a mechanici v servisu vždy rukavice na jedno použití – a mimo samotného interiéru se samozřejmě dezinfikuje i klíč od vozu. Volant, hlavice řadicí páky a sedadlo řidiče se v průběhu servisních prací zakrývají plastovou ochranou, která se před vrácením vozu zákazníkovi zase odstraní.

V prostorách servisů Ford přitom panují i další hygienicko-bezpečnostní opatření. Všichni pracovníci samozřejmě nosí obličejovou roušku, několikrát denně se dezinfikují všechny kontaktní povrchy jako desky pracovních stolů, kliky a madla, nábytek, toalety atd. – a všichni zaměstnanci mají k dispozici dostatečné množství dezinfekčního gelu.

Aby bylo možné vyloučit jakýkoliv přenos záludného koronaviru, zavádí český Ford v servisech svých autorizovaných partnerů takzvanou bezkontaktní (No Touch) službu, tedy servis vozu bez přítomnosti zákazníka. Při něm si pracovník servisu vůz vyzvedne v místě zákazníkova bydliště nebo zaměstnání a dopraví ho do servisu – a po ukončení všech servisních úkonů a důsledné dezinfekci opět vůz přistaví zpět.

V servisu nejdříve proběhne videokontrola (tzv. VideoCheck), při níž přejímací technik pořídí krátké video dílů nebo skupin, vozu, pro které doporučuje konkrétní servisní úkony. Toto video sdílí se zákazníkem – využít k tomu lze chytrý telefon, tablet i počítač. Teprve pokud zákazník navrhované servisní úkony včetně ceny schválí, rozbíhají se vlastní servisní práce.

Po ukončení práce je vůz důkladně vydenzifikován a zaměstnanec servisu ho ve smluvený čas dopraví na smluvené místo, kde si jej zákazník převezme zpět. Celá tato nová služba je u participujících autorizovaných partnerů Ford pro zákazníky zcela zdarma.

Bezpečí nejen našich zákazníků, ale i zaměstnanců autorizovaných opravců Ford je pro nás na prvním místě. Více než kdy jindy si přitom uvědomujeme, že v dané situaci musí být zejména rozvážkové služby a zákazníci, kteří si potřebují zajet na nákup, dojíždějí do práce nebo se potřebují postarat o své nejbližší, stále mobilní. Bezkontaktní služba poskytuje zákazníkovi vyzvednutí a předání vydenzifikovaného vozidla zcela zdarma z pohodlí domova.

I v této složité době je naším hlavním cílem poskytovat servisní služby zákazníkům takovým způsobem, na jaký jsou zvyklí – na nejvyšší možné úrovni a s maximální bezpečností,“ říká Barbora Nováková, ředitelka poprodejních služeb.

V České republice poskytuje bezkontaktní servis velká většina autorizovaných partnerů Ford. Jejich seznam bude od 30. března vyvěšen na stránkách www.ford.cz.

Článek převzat z https://www.fordmedia.cz